Jahaja

Nice!
Sitter här med en liten whiskey och cashewnötter (kan aldrig lära mig hur det stavas!!!)
Har kollat flyget, har kollat hotellet, har kollat kartor, har kollat restauranger....är egentligen ganska nervös...framförallt för flygningen men också för att lämna alla fyra barn för två nätter i andras händer. Känner mig iofs rätt trygg med dom som tar hand om barnen men vi har aldrig varit borta mer än en natt och då har vi varit i närheten, som typ i Ingbo eller nåt.
Nu är vi skitlångtbort!
Men det går säkert bra. Vi ska försöka ha fokus på att ha trevligt och njuta av varandra, vilket antagligen inte blir så himla svårt.....      =)   Vi är faktiskt ganska bra på det trots typ 23 år tillsammans...... =P

Ha en skitnice helg. Kanske jag hör av mig imorron, om jag har tid bland all packning och planering för barnen....


puss på alla!!!!


TJING!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Njut nu Gumms!

Har grejat med inställningarna en smula på min blogg så den blivigt som den blivigt, en aning svårt å förklara, har gått in på designadinblogg.se tror ja det heter, där finns allt förklarat=)

Ha det fint där borta å ta hand om er nu! puss

2009-04-23 @ 09:28:38
URL: http://elineva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0