Långfredag...............................................................................

Denna långfredag har varit ytterst trevlig!!!! Min käraste morbror kom över på en fika (ända från Stockholm.....) och det var riktigt nice!!!! Träffar honom inte så ofta, och han har dessutom varit väldigt sjuk det senaste halvåret....( www.knasmage) så det var fruktansvärt kul att han kom!!!!! Dessutom har solen lyst över Tärnsjö nästan hela dagen och det har varit mycket behagliga temperaturer ute.   SKÖNT!!!!!

Maten idag var väl inte vad man skulle vilja kalla påskmat......imorron blir det påskmat så det stänker i hela matrummet, så jag ville ha nåt som var verkligen motsats till påskmat idag.........och det blev.............pizza!!!!!!!
Hemlagad sådan, och ack så gott!

Min hemlagade pizza  toppar jag med, till barnen, skinka och räkor, punkt........Håkan och jag och den äldsta gillar lite mer fyllning, och det blir skivade färska champinjoner, salami, hackad gul lök, oliver med vitlök och riven cheddarost. Jag strör dessutom över lite salt och skruvar över lite svartpeppar., Skitgott!!! En härlig vitkålssallad satte pricken över i till detta!!

Längtar till min Jansson!!!!!!

Tjing!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0