Onsdag

Hej hopp!
Idag har jag varit till min systerdotter och testat en håruppsättning. Jag ska vara hårmodell på hennes gesällprov som är slutprovet på frisörprogrammet. Känns som om det bara är att glida i kvällsblåsan och gå på galamiddag!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Men nån galamiddag blir det inte ikväll utan hamburgare. Till barnen blir det det klassiska, med sallad, dressing, ketchup, senap och rostad lök. Men Håkans och mina gör vi lite annorlunda. Håkan brukar vilja ha rå lök och stekt ägg och räksallad på sina också. Själv gillar jag att mellan hamburgerbröden ha sallad, tomat, stekt halloumiost, min goda creme fraichesås och avocado eller guacamole istället för själva hamburgaren och ketchup o senap. Det är riktigt gott !                                                                                                                             TJING!                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0