Köttfärsspett

Jahaja....äntligen här igen! Sorry att det inte blivit nåt på länge, men hundvalp och sommarlovsbarn har gjort att jag fått mindre tid att sitta....
Här kommer iallafall det vi åt ikväll, och det var riktigt smaskigt!!!

Köttfärsspett

Blanda till en god köttfärs så som du gör till tex köttbullar, men krydda på lite extra med tex vitlök och chilipeppar.
Forma till avlånga "bullar" och tryck igenom ett spett. Fortsätt tills köttfärsen är slut.


Antingen kan du grilla dom eller som jag idag, in i ugnen i 200* tills dom är klara.

Till detta severar jag klyftpotatis som jag kryddat bra och tzatziki.

Supergott och enkelt!



Lycka till!!!


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0