Lördag

Mors!
Idag har jag varit lite tung i huvudet av nån anledning.... =S men nu börjar jag komma igen!
Ska snart börja fixa en smarrig lasagne. När jag gör lasagne och även vanlig köttfärssås brukar jag ha i rivna morötter, riven lök, riven vitlök, färdig tomatpastasås på burk med basilikasmak, massor med goda kryddor och som pricken över i har jag även i 2-3 dl grädde! Det blir sååå gott!!
Till lasagnen gör jag mycket bechamelsås med ost i som jag även lägger mellan lagren av köttfärssås och pastaplattor. Sallad med gurka, tomat, isbergssallad, fetaost och finhackad rödlök smakar finfint till detta och även gärna ett glas gott vin!

Ha en trevlig kväll!

<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0