Mmmmm.....

Oj vad det blev gott!! Måste bara tala om hur jag gjorde.
Jag skivade färska champinjoner, hackade lök, rev vitlök och tog lite fryst bladspenat och fräste detta en stund. Salt, peppar, chilipulver, grillkrydda och paprikapulver hade jag sedan på. När detta gottat sig en stund i grytan blandade jag ner kikärtor och tärnad, färdiglagad kycklingfile' (som jag hade i frysen) och lite oliver. Sen värmde jag allt en stund till.
Det blev så himla gott! Och det är ju dessutom perfekt ur GI synpunkt. NICE!!!



                                                                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0