Schlagerkväll!! =D

Äntligen är det dax för final i schlagern!! Ska bli skitkul! Vi ska till vänner och äta middag tillsammans innan det roliga börjar på tv.
Vi åt ju tacos igår och av resterna ska jag göra en tacopaj. Så här gör jag den när den blir till av rester:



Jag blandar den kalla tacofärsen med hackade tomater, majs, hackad rödlök, salsasås och creme fraiche. Sen svänger jag ihop en pajdeg där jag lägger blandningen, strör på ost och in i ugnen. Tacochips och guacamole är gott till. Superenkelt och supergott!
 
Nu hoppas vi bara att bäste man / kvinna vinner ikväll och att det blir en härlig show!!!!
Ha det bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitlåt!

2009-03-23 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0